Якщо Вам потрібно тимчасово призупинити надання послуги Інтернет (відрядження, відпустка, тощо...), скористайтесь послугою "Заморозка".

 

 Для активації послуги вам потрібно:

1.  Увійти у свій особистий кабінет на сайті WeNet Для входу введіть Ваші Логін (поле “Користувач”) та Пароль (поле “Пароль”), які вводите при підключенні до Інтернету.

2. Після входу в особистий кабінет  у меню обираємо пункт «ПОСЛУГИ», далі «Заморозка», оберіть дату активації і дату декативаціє послуги (не менше 7 днів), для підтвердження замовлення послуги вводимо Ваш Пароль і натискаємо «ПІДТВЕРДИТИ»

Мінімальний термін замовлення послуги "заморозка" складає 7 днів з моменту активації. Для передчасного (швидше терміну, який Ви обрали, не менше 7днів) призупинення послуги, скористайтесь особистим кабінетом. Кількість безкоштовних активацій послуги "Заморозка" обмежена - 3 рази/рік, кожна наступна активація послуги платна 10 грн./послуга.